Październik 12, 2015

Marketing internetowy

foodmaerketing olga plaza

Telefon lub kawa. Albo jeszcze lepiej – telefon i kawa. Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że są to w tej chwili dwa akcesoria, które trzymam w rękach. Lubię media społecznościowe i dzień zaczynam od rozdania kilku serduszek na Instagramie oraz komentarzy na Facebooku.

Nie obiecam Ci, że Facebook zwiększy Twoją sprzedaż, a sukcesów nie przeliczę na liczbę polubień profilu Twojej marki. Wspólnie możemy jednak stworzyć takie profile Twojej marki w mediach społecznościowych, które angażują, inspirują do dyskusji, a ludzie je po prostu lubią i czują z Twoją marką więź. Przyznaję się, że nie na wszystkim się znam (i raczej nie wybuduję nigdy samolotu ani sprawię, że jakaś roślina przetrwa ze mną dłużej niż dwa tygodnie), ale wiem, jak pisać i robić zdjęcia, tworząc angażujące treści. Moje zdjęcia są ilustracją tej strony, konkretne realizacje znajdują się w zakładce Portfolio, a jeśli chcesz lepiej poznać moje pióro, to teksty możesz przeczytać na blogu www.olgaplaza.pl.

Marketing internetowy – co mogę Ci zaproponować?

  • opracowanie strategii marketingowej dla marki – gdzie powinieneś być, dlaczego, w jaki sposób mówić do swoich odbiorców i co zrobić, żeby angażować
  • prowadzenie profili na portalach społecznościowych – m.in. Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest. Przygotuję treści postów, zrobię zdjęcia lub opracuję proste grafiki, będę moderować dyskusję (odpowiadać na komentarze, pilnować porządku, odpisywać na wiadomości prywatne) i sprawię, że komunikacja będzie spójna
  • prowadzenie bloga firmowego z regularnymi wpisami (autorskimi i ciekawymi dla czytelników, a jednocześnie zgodnymi z wytycznymi SEO)
  • opracowanie treści na stronę www lub do mailingu/newslettera
  • prowadzenie portali tematycznych
  • artykuły eksperckie (głównie tematy żywieniowe, kulinaria, ale także prawnicze – jestem prawnikiem z wykształcenia)

Jak wygląda współpraca?

Po przygotowaniu oferty z wyceną i jej akceptacji, rozpoczynamy wspólne działania.