Październik 12, 2015

Public Relations

picjumbo.com_HNCK3988

Nawiązywanie i utrzymywanie relacji w Internecie, mnogość kanałów komunikacji, dynamicznie zmieniające się reguły – współczesny świat Public Relations stawia przed PR-owcami codziennie nowe wyzwania. Nie gubię się w gąszczu briefingów, informacji prasowych, benchmarkingu, content marketingu i zmieniającej się rzeczywistości PR. Jeszcze kilka lat temu obowiązki w Public Relations i marketingu różniły się od siebie tak diametralnie, że łatwo było oddzielić oba te stanowiska. Dziś granica jest bardzo płynna, często zanika, a najlepiej w swoich obowiązkach sprawdzają się osoby, które znają oba te światy.

Public Relations – co mogę Ci zaoferować?

  • tworzenie kompleksowej strategii PR
  • projektowanie kampanii informacyjnych i promocyjnych
  • utrzymywanie relacji z mediami (lokalnymi i ogólnopolskimi)
  • tworzenie i wysyłka nieszablonowych informacji prasowych
  • monitorowanie wzmianek w prasie internetowej
  • organizacja konferencji prasowych i wydarzeń
  • współpraca z blogerami
  • doradztwo wizerunkowe i komunikacyjne

Do każdej współpracy podchodzę indywidualnie – skontaktuj się ze mną w celu ustalenia jej szczegółów oraz otrzymania wyceny działań.